Underviser med fokus på Autodesk Inventor søges til freelance opgaver primært i København

I Cadskolen oplever vi stigende efterspørgsel på vores kurser indenfor Autodesk Inventor. Vi søger derfor en freelance underviser med stærke kompetencer indenfor Inventor.

Har du derudover erfaring med AutoCAD, Revit eller andre produkter i Autodesks portefølje, er det en klar fordel.

Vi tilbyder et professionelt arbejdsmiljø med god stemning og kolleger, som brænder for deres job.

Primære arbejdsopgaver:

• Undervisning af vores kunder, primært i Inventor, og meget gerne AutoCAD. Kurserne afvikles både som tilstedeværelsesundervisning og som fjernundervisning.
  • Samarbejde om udvikling af fremtidige undervisningsmoduler.

Vi forestiller os, at du:

• Er konstruktør, ingeniør eller lignende med erfaring fra industrien.
  • Er selvstændig eller i et ansættelsesforhold med fleksible arbejdstider.

Vi forventer at du:

• Har erfaring med Inventor og/eller AutoCAD på superbrugerniveau.
  • Har erfaring med undervisning og anden kommunikation – eller har mod på at lære det.
  • Evner at indgå i faglig dialog og samarbejde med andre undervisere både inden for eget fagområde og beslægtede fagområder.
  • Er i stand til at bevare overblikket i undervisningssituationer.

Ansøgning

Send din ansøgning med tilhørende CV og relevante bilag digitalt til info@cadskolen.dk

Vi venter gerne til vi finder den rigtige, så send din ansøgning snarest. Den glæder vi os til at modtage.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Cadskolen på 7027 2233.

Bemærk:

Som led i ansættelsen vil der blive givet en undervisningsopgave.