Gratis e-bog fra Cadskolen: 20 nyttige tips til Revit De funktioner og metoder som vi synes du bør kende, når du projekterer i Revit.

Revit er et stort og omfangsrigt program med mange elementer. Og som nybegynder kan det være svært at overskue de mange muligheder.

Vores e-bog hjælper dig i den rigtige retning, ved at lære dig nogle af de smarteste funktioner fra starten. Dermed bliver programmet mere overskueligt og lettere tilgængeligt efterfølgende.

God fornøjelse.

Tilmeld dig nyhedsbreve fra Cadskolen og få adgang til e-bogen

Vi behandler dine oplysninger ansvarligt. Læs mere om hvordan vi behandler dine data i vores privatlivspolitik. Vi sender op til 4 nyhedsbreve ud om måneden - blandt andet med tips og tricks til Revit, AutoCAD og Inventor samt information om nye kurser og nye kursusdatoer.