Virksomhedstilpassede kurser

Ikke to kunder arbejder ens. Derfor skal vores kurser også passe til netop dit behov. Vi tror på, at jo mere målrettet et forløb er – jo bedre udbytte får du af indholdet.

Vores uddannelsespalette består af en lang række kurser inden for CAD & Konstruktion. Vi underviser på alle niveauer i en lang række spændende Autodesk produkter som Revit, AutoCAD, Inventor, Navisworks og 3ds Max.

Vi underviser både virksomheder og privatpersoner. Du kan få én-til én-undervisning eller undervisning i hold. Du bestemmer.

Kurserne kan enten holdes hos dig eller os. Vi kommer gerne ud i din virksomhed, hvor vi underviser dig ved egen PC eller ved vores medbragte PC´ere, der har alle programmer installeret.

Ønsker du at tilmelde dig et kursus, har du spørgsmål eller ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at kontakte os på mailadressen: info@cadskolen.dk eller ringe til os på 70 27 22 33 – så finder vi en pris og dato, der passer alle parter.

PRODUKTTILPASNINGER – et plus for effektiviteten

Har du styr på processerne omkring CAD-brug? Ofte vil en målrettet gennemgang af tegnestuen bringe rutiner frem i lyset, som unødigt spilder tiden og skaber frustrationer. Tænk hvis du kunne undgå mange problematikker med en enkelt konsulentdag. En sådan dag kan fx hjælpe dig af med overflødige klik, tidsspilde med at lede efter fx blokke og families og gentagne arbejde med at lave/rette opsætningen på målkæderne. Ring til CADSKOLEN og få et tilbud på tlf.: +45 70 27 22 33.

Ring mig op! Ja tak. Jeg vil gerne høre mere om virksomhedstilpassede kurser.

Praktisk Info

Indholdet af vores standardkurser kan primært betragtes som vejledende, når målet er et tilrettet kursus.

Det vigtige er, at kurset i form og indhold passer præcis til netop din virksomheden og dine medarbejdernes forventninger og behov. Alle vores standardkurser kan derfor tilpasses til emner og rutiner, der dækker et aktuelt behov.

Vi kan eksempelvis inddrage jeres skabeloner, standarder, filstrukturer og rutiner i kurserne og dermed tilnærme dem jeres virkelighed i så høj grad som muligt.

I samarbejde med dig og din virksomhed tilrettelægges kursuslængde og indhold.
Første trin er en gratis og uforpligtende samtale, hvor vi sammen kortlægger behovet.

Kontakt os på telefon 70 27 22 33 eller info@cadskolen.dk for mere information eller aftale om et møde.