Autodesk certificeringer Et bevis på din succes

Uanset om du arbejder med produktion, ingeniørarbejde eller arkitektur giver en certificering dig fuld valuta for kursusbudgettet. Med certificeringen viser du blandt andet kunder og samarbejdspartnere, at dit faglige niveau er i orden.

Certificeringen kan bevirke, at du udvikler dig hurtigere inden for din branche, at du arbejder mere effektivt. Og så betyder det at du er certificeret ofte, at både du og din arbejdsgiver bliver mødt med større respekt og tillid.

Kontakt Cadskolen på 7027 2233 for tilmelding til følgende eksamener:

Bliv klar til en Autodesk AutoCAD eller Revit Architecture eksamen – deltag på et af vores kurser.

Vil du vide mere om certificeringerne? Udfyld felterne herunder - så kontakter vi dig.

Der er pt. ingen planlagte kurser i denne kategori

Sådan bliver du certificeret

Hvis du vil certificeres, er det en forudsætning, at du består en eller flere af Autodesks certificeringseksamner, og at du følger en bestemt fremgangsmåde, skitseret herunder.

Vælg den certificering, der passer bedst til din situation

Vælg det certificeringsprogram, du vil følge, et passende niveau og et produkt. Vi kan tilbyde certificering inden for mange Autodesk-programmer. Hent og læs den omfattende eksamensvejledning, så du ved, hvad det indebærer.

Eksamensvejledninger

Sådan er testene opbygget

Testen til Certified Proffesional er opbygget som en blanding af multiple choice-spørgsmål og praktiske øvelser med hovedvægten lagt på det praktiske, og består af 30 spørgsmål. Der er 120 minutter til at gennemføre testen.

Få den nødvendige undervisning - og øv dig

Tag et kursus hos Cadskolen, så du selv kan forberede dig. Det er vigtigt at arbejde med programmet, fordi direkte og praktisk erfaring er afgørende for, om du kan bestå eksamen.

Tag den nødvendige eksamen

Køb og planlæg din eksamen sammen med os. Kontakt os på 70 27 22 33 for yderligere information om priser og tilmelding.

Certificeringen foregår i Cadskolens lokaler. Cadskolen stiller udstyr og software til rådighed, og der vil være en censor fra Cadskolen til stede under hele testen. Testen er på engelsk, og der må ikke benyttes nogen form for hjælpemidler.