Open Doors 2017 Sæt kryds i kalenderen

Sæt kryds i kalenderen tirsdag d. 7. eller fredag d. 10. november – Og Book din Autodesk Certified Professional Eksamen i Revit, AutoCAD eller Inventor hos Cadskolen.

Certificeringsteste i Revit Architecture, AutoCAD og Inventor vil være til rådighed i Aalborg til alle brugere af Autodesk Software.

Mere information: Ring på 7027 2233 og reserver torsdag den. 17. november til din eksamen.

Et bevis på din succes

Uanset om du arbejder med produktion, ingeniørarbejde eller arkitektur giver en certificering dig fuld valuta for kursusbudgettet. Med certificeringen viser du bl.a. kunder og samarbejdspartnere, at dit faglige niveau er i orden.

Certificeringen kan bevirke, at du udvikler dig hurtigere inden for din branche, at du arbejder mere effektivt, og at både du og din arbejdsgiver bliver mødt med større respekt og tillid.

Tilmelding nødvendig, sidste tilmeldingsfrist er onsdag den 1. november 2017 – kl. 15.00
Du skal tilmelde dig til enten formiddag (kl. 09.00) eller eftermiddag (kl. 13.00).

Kontakt Cadskolen på 7027 2233 for tilmelding til følgende eksamener:

Pris til Open Door arrangement november 2017:

Professional: DKK 1.000,- (ekskl. moms)
User: DKK 800,- (ekskl. moms)

Skynd dig – der er et begrænset antal pladser: